Четвер, 25.04.24, 23:07
Вітаю Вас Шпигун | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Форум » Флуд » Остання пройдена гра!
Остання пройдена гра!
BigErnyДата: Неділя, 27.11.16, 23:41 | Повідомлення # 101
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Prince of Persia: The Forgotten Sands
(Принц Персії: Забуті піски)

Платформа: PC
Рік: 2010
Жанр: Action
Розробник: Ubisoft Montreal/Ubisoft


Гра з циклу Пісків Часу. Принц вирішив заїхати в гості до брата (наче він не розумів, що з його вдачею з цього не вийде щось погане). Прийшов він вчасно, якраз в момент, коли на його брата Малика. Останній вирішує піти ва-банк і випустити армію Соломона. Але щось пішло не так... Замість армії він отримав купу піску, який перетворив все живе в його місті на статую, купу піщаних зомбі та злого іфрита. Наш принц знаходить доброго джина Разію, яка наставляє його. Малику вдається вбити іфрита... і він вселяється в нього. Тепер наш принц хоче спробувати звільнити свого брата від впливу іфриту Раташу.
Принц оволодіє новими вміннями, такі як заморожування води чи відновленням зруйнованих конструкцій. Крім цього цікавим нововведенням стала можливість прокачувати героя новими вміннями за очки досвіду. А от система бою скотилася. Залишилось два види атаки та удар ногою в стилі: "Це - Персія!!!".
В цілому гра непогана, як окрема гра, але як продовження серії Пісків Часу вона слабка.
Прикріплення: 9640075.png (1.15 Mb)
 
BigErnyДата: Вівторок, 06.12.16, 01:10 | Повідомлення # 102
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


WWE Immortals
(Безсмертні WWE)

Платформа: Android
Рік: 2015
Жанр: Fighting
Розробник: NetherRealm Studios/Warner Bros. Interactive Entertainment


Зав’язка гри в тому, що Брей Ваятт приніс Темний ліхтар, який вкрали Тріпл Ейч та Стефані Стефані МакМехони і активували його. Він перетворив усіх реслерів на міфічних істот, які постійно хочуть битися... Це все.
В цілому це точна копія мобільної версії Injustice: Gods Among Us зі зміненими персонажами. Якби в гру не додали Джонні Кейджа з Mortal Kombat, я б на неї уваги не звернув. В цілому гра на фанатів реслінгу, у яких багато вільного часу.
Прикріплення: 4067432.png (1.03 Mb)
 
BigErnyДата: П`ятниця, 30.12.16, 10:46 | Повідомлення # 103
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


The Elder Scrolls: Chapter II: Daggerfall
(Старі сувої: Частина ІІ: Дагерфол)

Платформа: PC
Рік: 1996
Жанр: RPG
Розробник: Bethesda Softworks


Не даремно The Elder Scrolls: Chapter II: Daggerfall відомий як Bugerfall. Навіть після останнього виправлення в ньому лишилася ціла купа багів, деякі з яких критичні. Так при одному з проходжень було неможливо виконати ключове завдання, що унеможливлювало проходження гри. Дрібних глюків в грі просто безліч...
Імператор відсилає героя в затоку Ілай з двома завданнями. Перше: дізнатись чому привид бувшого короля Дагерфолу, Лізандус тероризує по ночах рідне місто. Друге: чому лист, який імператор відправив королеві Дагерфолу не дійшов до адресата. Після чого нас садять на корабель, який зненацька застає шторм. В результаті ви лишаєтесь один в печері. Але завдання імператора мусить бути виконане.
В затоці Ілай правлять три найбільші сили, королівства: Дагерфол, Сентінел та Вейрест. Кожен з них плете власні інтриги з метою отримати перевагу. Крім цього, є ціла купа гільдій, кланів вампірів та інших бажаючих дати вам завдання. В результаті ви дізнаєтесь, що все це затівається з метою контролю Нумідіума - гігантського голема, сили якого вистачить, щоб будь яка сторона отримала перевагу в протистоянні.
Крім багів є і інша сторона гри. Надзвичайно велика мапа. Чи добре це? Як сказати. Тисячі печер, селищ та містечок які ніколи не будуть досліджені. Самі ж підземелля викликають жах. Вони схожі на заплутані ходи мурашника, в яких можна блукати годинами. Структурою відрізняються лише квестові блоки. Правда, час від часу, з мапи можна випасти в небуття. І якщо ви до цього моменту не поставили мітку і у вас нема закляття Левітація, то доведеться починати гру з останнього запису.
В цілому в грі достатньо цікавий сюжет, але баги дуже псують враження від гри.
Прикріплення: 0772240.png (31.7 Kb)
 
BigErnyДата: Вівторок, 10.01.17, 23:58 | Повідомлення # 104
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Might & Magic: Heroes VI: Shades of Darkness
(Сила і Магія: Герої VI: Відтінки темряви)

Платформа: PC
Рік: 2013
Жанр: TBS
Розробник: Virtuos/Ubisoft


Останнє доповнення гри Might & Magic: Heroes VI. На цей раз В гру додали нову фракцію та аж два сценарії. В першому, граючи за темних ельфів ми повинні об’єднати їх клани та повернути Невидиму бібліотеку. Нажаль брати головного героя розділилися в своїх поглядах на вибір союзників, що призвело до конфронтації з демонами.
В другому - з’ясувати, чому в арміях некромантів почався мор. Як виявилось, це робота рук Сандро. В своїх пошуках нам доведеться зустрітися майже з усіма босами, з минулих частин. В кінці сценарію нас чекатиме новий бос. Нажаль пройти цей сценарій лише з репутацією крові неможливо.
В цілому це доповнення краще за попереднєі. Якщо вони вам сподобались, то сподобається і це.
Прикріплення: 1937680.png (1.77 Mb)
 
BigErnyДата: Неділя, 15.01.17, 20:18 | Повідомлення # 105
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Mortal Kombat II
(Смертельна битва II)

Платформа: SNES
Рік: 1994
Жанр: Fighting
Розробник: Sculptured Software/Acclaim


Знову SNES показала себе не з кращого боку. Так, гра на порядок якісніше зроблена чим на SMD. Краща графіка, краще озвучування, краще все... Але якби у мене був вибір грати в версію SMD чи SNES, я обрав би першу. Чому? В цій версії незбалансовано важкий штучний інтелект. Це доповнюється лише 5-ма (!!!) продовженнями на всю вежу. Такої поведінки як тут я не зустрічав в жодній іншій версії. Опонент любить відстрибати від снарядів назад, що часто призводить до того, що його там можна ними зажати. Але якщо в нього є телепортація, то такий спосіб вас не врятує.
Отже, якщо ви хочете пройти вежу, то краще пошукати якусь іншу версію. В цю ж, краще грати вдвох.
Прикріплення: 0874956.png (27.9 Kb)
 
BigErnyДата: Неділя, 22.01.17, 02:05 | Повідомлення # 106
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Magic Ball 3
(Чарівна куля 3)

Платформа: PC
Рік: 2007
Жанр: Arcade
Розробник: Dream Dale/eGames


Третя частина чарівної кулі. Якщо друга частина зробила великий крок порівняно з першою, то ця зробила декілька кроків вперед! "Цеглинки" вже майже не схожі на цеглинки, а мають абсолютно різну форму та твердість. З’явились нові бонуси, за допомогою яких можна, навіть, викинути "цеглинки" за ігрове поле... Правда в цьому і було найбільше розчарування. Раз в мене "цеглинки" впали на обідок поля так, що їх не могла дістати куля...
Гра дуже весела, раджу всім. Хоча рівнів в ній менше чим в попередніх частинах. Всього 83.
Прикріплення: 3928185.png (572.4 Kb)
 
BigErnyДата: Вівторок, 31.01.17, 15:08 | Повідомлення # 107
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Aliens Online v1.11
(Чужі Онлайн v1.11)

Платформа: PC
Рік: 1998
Жанр: FPS
Розробник: Mythic Entertainment/Kesmai


Демонстраційна версія онлайн гри про боротьбу з ксеноморфами. Версія 1.11 має геймплей за чужих і за піхотинців, але я вибрав чужих. На п’яти мапах нам можна побігати і повідбивати набридливих піхотинців. Чужі представлені трьома формами: лицехватом, трутнем та королевою. Але, більш-менш, нормально можна зіграти лише трутнем.
Неможливо щось радити по ранній демо версії, але тим хто любить франшизу чужих можна і ознайомитись.
Прикріплення: 6217317.png (198.0 Kb)
 
BigErnyДата: Неділя, 12.02.17, 01:09 | Повідомлення # 108
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Aliens Online v2.12
(Чужі Онлайн v2.12)

Платформа: PC
Рік: 1998
Жанр: FPS
Розробник: Mythic Entertainment/Kesmai


Демонстраційна версія онлайн гри. Версія 2.12 має геймплей лише піхотинців. Гра розширилась до восьми мап. Нажаль повністю роздивитися всі з них не має можливості, оскільки в грі не прописані всі функції, такі як пригинання. В грі розділ на класи є, але у гравця є вся зброя.
Самі страшні вороги - це лицехвати, оскільки в грі було не передбачено опускати зброю мишкою. Тому дістати їх може лише вогнемет чи "розумна зброя". В іншому випадку він підійде до вас і... загризе. На кожній мапі, також, є королева, яка охороняє яйця, які, на щастя, не вилуплюються.
Неможливо щось радити по ранній демо версії, але тим хто любить франшизу чужих можна і ознайомитись. До того ж, гра за піхотинця досить напружена.
Прикріплення: 4508801.png (135.7 Kb)
 
BigErnyДата: Вівторок, 14.03.17, 01:08 | Повідомлення # 109
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Mortal Kombat II
(Смертельна битва II)

Платформа: S32X
Рік: 1994
Жанр: Fighting
Розробник: Probe Entertainment Limited/Acclaim


Вдосконалена версія Mortal Kombat II з Sega Mega Drive. Вона має кращу графіку, більше деталей та досить приємний геймплей. Сюжет залишився без змін, тому описувати його ще раз сенсу не бачу.
Висновок: з усіх пройдених мною портів цей найкращий!
Прикріплення: 1912219.png (25.7 Kb)
 
BigErnyДата: Вівторок, 28.03.17, 18:46 | Повідомлення # 110
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Bobby Carrot 3: Evolution
(Боббі Керот 3: Еволюція)

Платформа: Mobile
Год: 2006
Жанр: Logic
Разработчик: FDG Entertainment


Наступна частина гри про зайця-побігайця. На цей раз він опанував підводне плавання та навчився кататися на листі лілій. Гра для вбивання часу.
Прикріплення: 8833221.png (96.0 Kb)
 
BigErnyДата: Субота, 22.04.17, 17:15 | Повідомлення # 111
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Dune II: Battle For Arrakis
(Дюна ІІ: Битва за Аракіс)

Платформа: Amiga
Год: 1993
Жанр: RTS
Разработчик: Westwood Studios/Virgin Games


Перевипуск Дюни ІІ на Amiga. Ця версія слабкіша за версію на ПК та має значно гіршу музику. У всьому іншому гра не відрізняється від старшої версії. Хіба що іконки техніки в грі не сірі, а повністю розфарбовані.
В цілому: краще запустити версію на ПК або SMD.
Прикріплення: 2508547.png (19.4 Kb)
 
BigErnyДата: П`ятниця, 19.05.17, 20:52 | Повідомлення # 112
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Might & Magic: Heroes VII
(Сила і Магія: Герої VII)

Платформа: PC
Год: 2015
Жанр: TBS
Разработчик: Limbic Entertainment/Ubisoft


Сюжет гри відбувається в період між Heroes VI та Heroes V. Після смерті Імператриці трон залишився порожнім. Герцог Іван хотів би його отримати, але у нього є конкурент Шеймус. Він скликає нараду, яка розповідає йому цікаві історії про героїв минулих років, після чого він, обміркувавши усе, починає битву за трон. Перед походом за владою треба "вислухати" як мінімум 2 історії. Деякі історії розповідають герої, відомі по Героям VI, інші нові герої з нових фракцій. Всього в грі їх шість: Варвари, Темні Ельфи, Лісні Ельфи, Маги, Некроманти і Лицарі. В останній кампанії доведеться грати за Лицарів ще раз.
По механіці гра нагадує собою гібрид Героїв V та VI, і могла б бути кращою за попередню частину... Могла б. Але цьому не дасть статися неймовірна кількість багів! Вони у всьому! Від пересуванню по глобальній мапі, де млини перестають приносити ресурси, до бою, в якому монстр може стати невидимим для ваших юнітів. Крім цього, після кожного найму юнітів ваші ряди збиваються і треба їх розставляти по новому, що дуже незручно. З кампанією все теж не так просто. Одного разу в кінці кампанії мій герой забув всі вивчені навички. Ну а коли я завершив останню кампанію, всі інші обнулилися. На щастя в грі присутні чіт коди і потративши близько пів години я зумів повернути втрачений прогрес.
Якби не постійні баги та жахлива оптимізація, то гру я міг би і порекомендувати. А так, ні. Краще грайте в 5-ту частину.
Прикріплення: 8026984.png (1.75 Mb)
 
BigErnyДата: Вівторок, 06.06.17, 20:58 | Повідомлення # 113
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Aliens vs. Predator (2010)
(Чужі проти Хижака (2010))

Платформа: PC
Год: 2010
Жанр: FPS
Разработчик: Rebellion/Sega


Як і в попередніх іграх з такою ж назвою, нас чекатиме 3 кампанії за кожного героя.
В кампанії за піхотинця наш герой при висадці ударяється головою, після чого змушений наздоганяти свою команду пішки. Через кожні рівень-два йому доведеться протистояти босам. В кінці ж доведеться протистояти самому Чарльзу Вейланду... Точніше синтетичному Чарльзу Вейланду. Ну а до цього моменту кришити ксеноморфів та синтетів.
В грі за нього мені не дуже сподобалася атмосфера. Не відчувається жах перших частин, хоча і не такий банальний шутер як "Первинне полювання". А ще кампанії за піхотинця і Хижака проходять майже одночасно.
За Хижака гра зовсім інша. Ми починаємо юним мисливцем, зі зброї в якого лише леза та наплічна гармата. По сюжету ми отримаємо нову зброю і навіть нову маску, в якій можливо вимикнути режим бачення чужих. В кінці нам потрібно перемогти Хижакочужого.
Гра за Хижака на середньому рівні. Хижак тепер не танк, яким був в попередніх іграх. Пара точних черг, і вже мисливець стане жертвою. Щоб вбивати солдат ії треба приманювати голосом. Задумка непогана, але реалізація жахлива. Солдат спокійно підходить і дивиться на тіло свого побратима з відірваною головою. Сталеві нерви? Ні. Ще хвилину тому він розмовляв з ним, а зараз лише подивиться на цей безлад і піде назад. Також Хижак може витягувати енергію для своєї зброї. Ну і диск. Ця смертоносна зброя порізана настільки, що здатна просто збити з ніг як чужого, так і солдата. Це - найжахливіша його реалізація, яку я бачив.
Ну і, нарешті, чужий. Ми - особа, на якій Вейлонд-Ютані ставило експерименти. Але нам вдалося втекти і зубами прогризти собі шлях на волю. Основна ціль чужого - отримувати телепатичні завдання від королеви і виконувати їх. В кінці нам треба перемогти трьох Хижаків.
Гра за ксеноморфа схожа на гру за Хижака. Тільки без зброї. І доки ми загризатимемо чергового солдата інші матимуть змогу зробити з нас сито. Крім того виглядає досить дивно, коли він відловлює живого ворога, на якого стрибає лицехват. Невже вони за ним табунами бігають? З лазаньям по стінах теж є косяки. Для того, щоб заскочити в вентиляцію слід натиснути кнопку. Інколи лазячи по стелі чужий ніяк не хоче перелазити на стіну. Б’ється об неї головою, а при спробі зробити це з кнопкою, зістрибує на підлогу.
В цілому гра середнячок. Не можу сказати, що вона абсолютно погана, але й нічого видатного в ній теж нема.
Прикріплення: 6559234.png (1.68 Mb)
 
BigErnyДата: Неділя, 18.06.17, 15:10 | Повідомлення # 114
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Mortal Kombat II
(Смертельна битва II)

Платформа: SAT
Рік: 1996
Жанр: Fighting
Розробник: Probe Entertainment Limited/Acclaim


Даний порт можу відзначити тим, що вежа проходиться в ньому досить просто. До босів. Останні, чомусь, стали дуже важкими і гра може на них швидко закінчитися.
В цілому цей порт виглядає красивішим за попередні, але гейплейно поступається версії Sega 32x. Крім того, коли в грі з’являється Шан Цун, який може перетворитись на будь-якого гравця, рівень графіки персонажів падає майже до версії SMS. Ну і, чомусь з гри вирізали багато звуків.
Прикріплення: 7172334.png (151.7 Kb)
 
BigErnyДата: Середа, 28.06.17, 22:39 | Повідомлення # 115
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Dune 2000
(Дюна 2000)

Платформа: PS
Рік: 1999
Жанр: RTS
Розробник: Westwood Studios


Рімейк гри Дюна 2. На цей раз гра стала не просто: побудуй базу, збери спайс чи знищи ворога, а отримала різні завдання, такі як захист/захоплення споруд, дочекатись підкріплення чи не дати ворогу знищити союзника.
Як і в оригінальній грі, ми можемо обрати один з трьох великих домів: Атреідців, Ордосів чи Харконенів. Імператор посилає їх на планету Аракіс для добування спайсу. Дім, який зможе добути більше спайсу. стане володарем Дюни... Також в грі з’явились такі фракції як Фрімени, Найманці та Контрабандисти, які переслідують свої інтереси.
На відміну від версії на ПК, в грі використовується 3D графіка, але це призвело до того, що сам розмір об’єктів став більший. Через це інколи незручно знаходити, де саме відбувається бій. До того ж сама мапа виконана не дуже добре.
В цілому, гра справляє про себе досить позитивне враження.
Прикріплення: 0786744.png (360.5 Kb)
 
BigErnyДата: Понеділок, 03.07.17, 21:15 | Повідомлення # 116
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Aliens: Colonial Marines
(Чужі: Колоніальна піхота)

Платформа:
Рік: 2013
Жанр: FPS
Розробник: Gearbox Software/Sega


Гра розповідає про період між фільмами "Чужі" та "Чужий 3". Корабель "Сулако" знову прибув до LV-426, але на цей раз на його палубах діється щось дивне: вони повні чужих. Крім цього з’являються найманці Вейленд-Ютані, які збивають корабель піхотинців. Після цього піхотинці спускаються на планету в комплекс "Надія Хадлі", який повинен був би бути знищений вибухом... Але він постраждав не дуже сильно. Ще й різноманітних ксеноморфів там розплодилось... Але, не дивлячись на великі втрати, їм вдається відбити полоненого піхотинця Хікса та захопити корабель найманців.
Геймплейно, позитивним моментом можу назвати можливість модифікації зброї. Правда магазин імпульсної рушниці зменшили більше чим в два рази...
А от негативних - ціла купа: починаючи від дверей, які намертво зачиняються за вами і аж до штучного інтелекту. Допомоги від ваших напарників чекати марно. Правда, в битві проти найманців, які теж розумом не відрізняються, починається бій: хто кого запуляє перший, а, враховуючи, що напарники у вас безсмертні, у ворогів шансів мало. Чужі ж, покусавши його, миттю кинуться до вас.
Освітлення на мапах майже відсутнє. Скудний ліхтарик ледь-ледь освітлює простір в кількох кроках від вас. Це перетворює пошук трофейних предметів в щось жахливе, бо частини інтер’єру теж виглядають як ці предмети.
В цілому гра залишила після себе більш негативне враження. Дурний інтелект, погане освітлення і баги, які не були поправлені патчами зробили свою справу. Гра виключно на фаната чужих.
Прикріплення: 1059886.png (1.62 Mb)
 
BigErnyДата: Субота, 15.07.17, 17:45 | Повідомлення # 117
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Might & Magic: Heroes VII: The Lost Tales Of Axeoth: Unity
(Сила і Магія: Герої VII: Загублені розповіді Аксеоту: Єдність)

Платформа: PC
Год: 2016
Жанр: TBS
Разработчик: Limbic Entertainment/Ubisoft


Спроба об'єднати саму неоднозначну частину серії - 4-ту, і саму забаговану - 7-му. Ну що в такому випадку може піти не так?
Героїня Женевів Сеймур і її друг капітан Ферлон відправляються на Розбиті Острови, щоб пізнати суть магії. Колись ці острови були одним цілим, але в результаті якогось катаклізму вони розкололись і на кожному острові царить свій тип магії. Ну і Женевів хоче оволодіти ними усіма...
В гру додали нові будівлі, артефакти та ворогів в стилі 4-ї частини. На цьому позитивні моменти закінчуються. Нротягом 5-ти рівнів в грі зустрічається ДВІ КРИТИЧНІ помилки, які вам не дадуть пройти це доповнення. Про купу дрібних помилок, які перекочували з минулої частини я і не зупинятимусь.
Мій вердикт: це НАЙГІРША частина серії Heroes of Might & Magic!
Прикріплення: 5657140.png (1.58 Mb)
 
BigErnyДата: Неділя, 23.07.17, 21:09 | Повідомлення # 118
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Mortal Kombat II
(Смертельна битва II)

Платформа: PS
Рік: 1996
Жанр: Fighting
Розробник: Probe Entertainment Limited/Acclaim


Цей порт дуже схожий на попередній з Sega Saturn. Гра відрізняється від попередньої тим, що має довші завантаження та в опціях можна поставити оголошення імен бійців. Нажаль, всі недоліки попередньої вона також має.
Отже, гра лише торхи краща за попередню, але, на мою думку, поступається версії версії Sega 32x.
Прикріплення: 5893658.png (81.1 Kb)
 
BigErnyДата: Четвер, 03.08.17, 20:58 | Повідомлення # 119
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Magic Ball 4
(Чарівна куля 4)

Платформа: PC
Рік: 2011
Жанр: Arcade
Розробник: Dream Dale/Purple Hills


Чи потрібен сюжет в арканоїді? Мабуть, це не саме головне в цій грі. Отже космічний імператор Мамай викрав з Землі чотири цивілізації: Арктику, Японію, Північну Америку та Космос. Була створена кулька, яка може повернути всі ці цивілізації на місця (хоч і частинами). От і весь сюжет...
Гра нагадує третю частину, але з’явилася можливість поставити рекорд. Для цього потрібно зібрати всі діаманти, не втрачати життів і пройти рівень за 2-ві хвилини. Останнє в грі з таким неймовірним рендомом трохи зайве, але виконати його можливо.
Висновок: гра непогана, має 100 рівнів, але третя частина сподобалась мені більше.
Прикріплення: 4797547.png (1.20 Mb)
 
BigErnyДата: Четвер, 10.08.17, 17:59 | Повідомлення # 120
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2194
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Aliens: Colonial Marines: Stasis Interrupted
(Чужі: Колоніальна піхота: Перерваний стасис)

Платформа:
Рік: 2013
Жанр: FPS
Розробник: Gearbox Software/Sega


Гра є приквилом до Aliens: Colonial Marines. Гра розповідає, що сталося на борту "Сулако", як було звільнено з кріогенного сну капрала Хікса, та як йому вдалось відправити сигнал піхотинцям. Гратимемо ми за трьох персонажів: колоністку Лісабет Хатчінс, на корабель якої Вейлонд-Ютані завезли яйця ксеноморфів; Семюела Стоуна, з яким власне і розбудив Хікса, та з яким вони полетіли на Фіорину 161 рятувати Ріплі; та Ричард Леві, який допоміг Хіксу втекти з лап корпорації Вейленд-Ютані та передати сигнал.
Зброї в грі не так багато як в попередній частині. До того ж вона постійно змінюється на зброю "за замовчуванням", що дратує. Ну і ксеноморфи. В грі ми не зустрінемо, хіба що, першого боса та ксеноморфів-камікадзе. Але, нажаль, це не зробить гру цікавою. Хоча перший рівень, де половину гри треба переховуватись від найманців, значно цікавіший.
В цілому гра, як і її попередниця, на любителя.
Прикріплення: 7727160.png (1.78 Mb)
 
Форум » Форум » Флуд » Остання пройдена гра!
Пошук: