Четвер, 28.11.24, 05:00
Вітаю Вас Шпигун | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Остання пройдена гра!
BigErnyДата: Субота, 02.01.16, 18:41 | Повідомлення # 81
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Might & Magic: Heroes VI
(Сила і Магія: Герої VI)

Платформа: PC
Рік: 2011
Жанр: TBS
Розробник: Black Hole Games/Ubisoft


З чого почати? Почну з назви. Чомусь розробники вирішили змінити звичну назву Heroes of Might and Magic на Might and Magic: Heroes. Теоретично від перестановки доданків сума не змінюється, але тут ми бачимо зміни. Багато змін. По-перше зміни торкнулися ресурсів. Їх порізали всього до 4-х штук. Золото, дерево, каміння і кристали. Сірка, ртуть, смарагди в старому Асхані не ціняться. Тепер шахти прив’язані до територій, що більше нагадало мені Disciples чим Heroes. Щоб отримати владу над територією треба захопити замок або форт, які можна перебудувати під потреби своєї раси, що безумовно є плюсом. Тепер не доведеться тягати з собою різношерстих істот з різних замків. Але в цьому криється і мінус. В одному замку можна скупити істот з усіх своїх замків. Це трохи дивно.
По-друге - це герої. Майже усі їх імена були взяті з Героїв 1-3. Вітайте старих знайомих, бо на нові імена у розробників фантазії не вистачило. Ганьба! Крім імен, у героїв тепер видно всю їх можливу прокачку. Якщо раніше з цим була доля рендому, то тепер можна качати що бажаєш. Тільки лицарі не освоять 3-й рівень магії, а маги - 3-й рівень бойових мистецтв. Так, магія тепер навичка. До побачення гільдії магів. Ну і не здумайте переставити місцями групи військ. Лише святому рендому відомо, як після цього вони стануть на полі бою.
По-третє - раси. Їх п’ять: лицарі, які звихнулися на світлі; некроманти, які тепер не піднімають вбитих ворогів навіть як скелетів (хоча справедливості заради, мушу сказати, що тепер вони можуть підняти всіх своїх загублених юнітів у замку); демони, які стали абсолютним злом цієї частини; орки, які якось умудрились отримати доступ до 6 з 7 шкіл магії, що зробило їх найкрутішими магами; та наги, які пробують нав’язати серії аніме та самурайські цінності. Ще є нейтральні юніти і боси. Останні - це здоровенні бугаї зі здоров'ям близько 100 000 і десь 4х4 клітинки. В цілому поєдинки з ними цікаві, а в кампанії навіть можна зіграти за одного з них проти купи маленьких юнітів.
По-четверте, з’явилася репутація. Від неї залежить які два додаткові вміння отримає наш герой. Бахнув файрболом ворога, догнав та перебив наляканого ворога, прокачав червоне вміння - отримуй репутацію крові. Наклав на пораненого воїна лікування, відпустив ворога, вибрав біле вміння - отримуй репутацію сліз. В цілому, це досить цікава ідея.
Тепер щодо кампанії. Жив був герцог В’ячеслав. І було в нього п’ятеро дітей яких покинула мати. Та й сам він прожив не дуже довго... Діти ж його, розповзлися хто куди. Анастасія, яка тусувалася з готами, теж не прожила довго, тому повернулася з військом некромантів. Антон почав страждати термінальною стадією ПГМ і чути голоса в голові. Анімешниця Ірина, яку продали в рабство, втекла до некавайних нагів. Сандор знюхався з орками і вийшов на велику дорогу. І Кирил, якій зацікавився дияволопоклонством, спустився в Шио, місцеве пекло. Воювали вони за свої ідеї, коли бах, з’явилася герцогиня Кейт з бажанням нагадати, що вона любляча мати більшості наших героїв. Фінал кампанії вирішиться від того, яку репутацію ваші герої отримали. Або битимемось з янголами, або з драконом.
В цілому гра мені сподобалась. Не так як 3-тя чи 5-та частина. Навіть не так як 2-га. Але якщо закрити очі на незрозумілих юнітів та нову механіку, то гра досить пристойна. Я б її рекомендував!
Прикріплення: 1687529.png (1.79 Mb)
 
BigErnyДата: Четвер, 07.01.16, 20:30 | Повідомлення # 82
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Magic Ball
(Магічна куля)

Платформа: PC
Рік: 2004
Жанр: Arcade
Розробник: Dream Dale/Big Fish Games


3D арканоїд. Проста гра для розслаблення. Протягом 150 рівнів треба знищувати цеглинки, якими викладений узор на екрані. Умовно їх можна поділити на чотири групи: звичайні, невидимі (до того, як по влучиш), вибухові та броньовані. Інколи з них випадають різні бонуси, як позитивні, так і негативні.
В цілому гра мені сподобалась, але вона далеко не шедевр
Прикріплення: 0960486.png (178.8 Kb)
 
BigErnyДата: Вівторок, 12.01.16, 01:23 | Повідомлення # 83
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Gothic II: Night of the Raven
(Готика ІІ: Ніч Ворона)

Платформа: PC
Рік: 2003
Жанр: RPG
Розробник: Piranha Bytes/JoWooD Entertainment AG


Доповнення до Готики ІІ. Доповнення додає нову велику локацію та змінює баланс гри. Вороги стали ще міцніші, зілля на постійні ефекти діють слабкіше, правда з’явилися таблички, які можуть допомогти підняти навик чи параметр. Також з’явилась купа нових ворогів, магії, NPC та завдань. Сюжет доповнення вписується в сюжет основної частини.
Маги води вирішили провести розкопки на острові. І це привело їх до порталу в Янкердар - частину острова про яку всі... забули. Крім піратів, які випадково напали на бойову галеру короля і тепер залишились на суші і бандитів - вихідців зі Старого табору Готики І. Хоча дивно, як останнім вдалось пережити Готику І...
Нагородою за доповнення стане артефактний меч "Кіготь Беліара", який крім пошкоджень здатен бити блискавкою. Правда відняти його доведеться у Ворона, який не дуже хоче з ним розлучатися.
Бойова система продовжує шкутильгати на обидві ноги. Без магії мені вдалося перемогти лише Болотного дракона. І лише тому, що на нього напали юрбою. У інших же регенерація перевищувала силу мого пошкодження! Кігтем Беліара!!! Не вважаю, що це правильно.
Отже, в доповненні цікаві квести, магія та локації загубленої цивілізації, але знову все псує бойова система. Гра на любителя.
Прикріплення: 3126367.png (406.5 Kb)
 
BigErnyДата: Неділя, 31.01.16, 21:44 | Повідомлення # 84
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Might & Magic: Heroes VI: Pirates of the Savage Sea
(Сила і Магія: Герої VI: Пірати Дикого моря)

Платформа: PC
Рік: 2012
Жанр: TBS
Розробник: Limbic Entertainment/Ubisoft


Перше доповнення Героїв 6. З новою кампанією на 2 (!!!) мапи, новими героями, артефактами і картами для битв.
На цей раз ви гратимете за пірата-варвара Крега Хага. Знайоме ім’я? Звісно! Якщо в п’ятій частині його згадали. то не дивно, що він з’явився і тут. В даному доповненні репутація героя впливатиме лише на декілька завдань. І все. Кампанія полягає в тому, що гігантська пташка грому, новий місцевий босс, топить кораблі, які пропливають повз її гнізда. Ну а нашому герою випала честь обскубати цю нахабну птаху. Але, як виявилось такі пташки не з’являються просто так. На другій мапі вам потрібно буде знищити орден медуз з їх верховною жрицею.
Мапи непогані, події на них цікаві, але їх всього дві. Це найкоротше доповнення в історії серії Герої.
Прикріплення: 6002985.png (1.75 Mb)
 
BigErnyДата: Неділя, 14.02.16, 21:46 | Повідомлення # 85
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Dune
(Дюна)

Платформа: Amiga
Рік: 1992
Жанр: RTS
Розробник: Cryo Interactive/Virgin Interactive


Аракіс... Дюна... Пустельна планета. Тільки тут знаходиться Спайс Меланж. Лише за його допомогою можливі міжгалактичні перельоти. Два великі доми сперечаються за владу над планетою. Харконнени та Атреідці. В даній грі ви берете на себе роль Пола Атреїдця - сина герцога. Вам потрібно домовитись з місцевим населенням про добування Спайсу і знайти спосіб викинути Харконненів з планети. Зробити це не так просто. Як тільки ви розберетесь з видобутком Спайсу. з вами зв’яжеться імператор і вимагатиме свою долю. В даній грі Спайс ресурс обмежений, а кожен раз імператор вимагатиме більше і більше, тому по часу гра трохи обмежена. Як тільки ви наладите збір, час подумати про оборону, бо Харконнени скоро почнуть напад на ваші території. В кінці кінців, вам доведеться захопити Аракін, палац Харконенів і змістити імператора, зайнявши його місце.
Порівняно в версією для DOS, ця виглядає трохи слабкіше графічно та трохи повільніша. Також мапа покладів Спайсу має меншу градацію, тому інколи з "порожнього" регіону можливо зібрати цілу купу Спайсу.
В цілому гра мені сподобалась.
Прикріплення: 2883792.png (18.5 Kb)
 
BigErnyДата: Понеділок, 07.03.16, 19:04 | Повідомлення # 86
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Sexy Beach: Premium Resort
(Сексуальний пляж: Преміальний відпочинок)

Платформа: PC
Рік: 2015
Жанр: RPG
Розробник: Illusion Soft


Сексуальний пляж. На цей раз гра несподівано стала рольовою. Вам потрібно ходити по острову, відшукувати дівчат та виконувати їхні завдання. В нагороду за це ви сподобаєтесь їм... Крім цього вам необхідно розвивати всій готель, селити в нього персонажів і/або дівчат, відпочивати, битися з бандитами та збирати предмети. Крім дівчат, яких на цей раз аж 11, можна створювати і додавати в гру своїх. Сексуальні сцени тепер доступні не де завгодно, а в спеціально відведених місцях.
Дана частина зробила крок вперед порівняно з минулими, але і недоліків в ній багато. По-перше це оптимізація. Не знаю як на японських системах, але в мене гра дуже довго вантажилась. І навіть після того, як мапа завантажилась, персонажі ще хвилину-дві довантажуються.
По-друге - це стрибки. Те, що герой стрибає як Супермен це пів біди. Біда в тому, що при невдалому приземленні ви втратите свідомість. А невдале приземлення - це майже будь-яке приземлення нижче місця з якого ви стрибали.
По-третє - бандити. Герой вирізатиме їх десятками. Може не сама хороша ідея робити острів насолод в такому бандитському місці?
Як би там не було гра якісна. Рекомендую тим, хто любить комп’ютерну полуничку.
Прикріплення: 5546317.png (1.00 Mb)
 
BigErnyДата: Неділя, 13.03.16, 00:35 | Повідомлення # 87
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Mortal Kombat X (v1.6.1)
(Смертельна битва X (v1.6.1))

Платформа: Android
Рік: 2015
Жанр: Fighting
Розробник: Warner Bros. Interactive Entertainment


Пройшов усі вежі, які з’явилися з новою версією. Сумно, але кращою гра стала не набагато. В грі повно багів, таких як завчасне використання удару, або подвійна паралізація у комп’ютерних Скорпіонів.
Випробування на гравців тепер мають два рівні, що допомагає зібрати більше душ. Але це не Mortal Kombat. Замініть бійців на будь-кого і в гру можна буде грати так само. Я особисто граю, бо я фанат серії. Якщо ж ви не фанат, то не знаю, чи варто починати.
Прикріплення: 3599582.png (1.79 Mb)
 
BigErnyДата: Неділя, 03.04.16, 23:28 | Повідомлення # 88
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Might & Magic: Heroes VI: Dance Macabre
(Сила і Магія: Герої VI: Танок смерті)

Платформа: PC
Рік: 2012
Жанр: TBS
Розробник: Black Hole Games/Ubisoft


Друге доповнення Героїв 6. Знову таки, додає кампанію на 2 мапи. Ну і, крім цього, нових героїв, артефакти і карти для битв.
На цей раз нам дадуть не менш відомого героя 1-4 частин - Сандро. Сандро шукає собі артефакт безликих і заручається підтримкою Лукреції. Оскільки його вигнали з ордену некромантів за погану поведінку, то надіятись йому залишається лише на себе. Але нагорода буде того варта.
Знову таки, гра непогана, але її мало.
Прикріплення: 5192236.png (1.77 Mb)
 
BigErnyДата: Понеділок, 02.05.16, 23:56 | Повідомлення # 89
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Star Wars Chess
(Зоряні Війни Шахи)

Платформа: PC (DOS)
Рік: 1993
Жанр: Logic
Розробник: Software Toolworks


Шахи, оформлені в стилі Зоряних Війн. Коли одна фігура б'є іншу, запускається невелика анімація цього процесу. Але все це йде дуже повільно. Крім цього, скільки я не намагався виграти чорними з підказками комп'ютера, я так і не зміг цього зробити. Білими грати теж "задоволення". Звірська складність не пробачає жодної помилки... А можливість її змінити додадуть лише в версії для Windows.
Вердикт: лише для поведених на шахах мазохістів.
Прикріплення: 8568693.png (40.3 Kb)
 
BigErnyДата: Субота, 07.05.16, 19:34 | Повідомлення # 90
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Mortal Kombat II
(Смертельна битва II)

Платформа: Amiga
Рік: 1994
Жанр: Fighting
Розробник: Midway/Acclaim


Згадуючи минулу версію гри на дану платформу, я не чекав нічого хорошого. І... Гра здивувала мене. Правда зовсім трішки. Завантаження стали коротшими та й сам геймплей став привітнішим. Що ще? мабуть нічого. Графіка поступається графіці з Sega Mega Drive. Звук теж не сильно порадував. Керування як і було жахливим, так і лишилось. Прийоми та добивання, для яких потрібно натискати вниз, можуть зіпсувати всю комбінацію. Хоча в грі і є можливість налаштувати двокнопачний геймпад, це рятує не сильно.
В цілому гра лишила про себе більш позитивні враження, на відміну від першої частини, але назвати її хорошою я не можу.
Прикріплення: 0471329.png (24.0 Kb)
 
BigErnyДата: Четвер, 02.06.16, 21:36 | Повідомлення # 91
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Plague Ink
(Корпорація "Чума")

Платформа: Android
Рік: 2012
Жанр: RTS
Розробник: Ndemic Creations


Досить дивна, а тому і цікава гра. Ми граємо однією з зараз (бактерія, вірус, грибок, паразит, прион, нано-вірус чи біологічна зброя) і наша ціль знищити людство. Для цього слід розвивати різні симптоми та шляхи передачі, щоб потрапляти на інші континенти та заражати людей. Але останні, як тільки виявлять хворобу, розпочнуть шукати від неї ліки. І далі лише час визначить, що відбудеться раніше: все населення вимре, чи ліки будуть знайдені і якась частина врятується.
В цілому, гра мені сподобалася. Хоча на важких рівнях складності її досить складно проходити.
Прикріплення: 4508489.png (949.1 Kb)
 
BigErnyДата: Понеділок, 20.06.16, 23:40 | Повідомлення # 92
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Prince of Persia
(Принц Персії)

Платформа: PC
Рік: 2008
Жанр: Action
Розробник: Ubisoft Montreal/Ubisoft


Принц Персії, який не має жодного відношення до класики чи Пісків Часу. Головний герой - авантюрист, який повертається додому зі своїми багатствами. Але його накриває буря, після якої на нього наштовхується принцеса Еліка, за якою женеться її батько. Втеча приводить їх у храм, де король зрубає дерево життя, що випускає на волю темне божество Архімана. "Принцу" і Еліці тепер потрібно перемогти чотирьох його слуг і очистити землі від темряви.
Гра на 90% складається з бігання-стрибання і на 10% з битв з ворогами. Після перемоги над босом треба бігати і збирати насіння світла, за які можна відкривати нові вміння Еліці. Так, забув сказати, що вона володіє магічною силою, яка допомагає і в битві, і в пересуванні. А крім цього вона не дає нашому герою загинути. Зовсім! Падає він в прірву чи не встигає захиститися від смертельного удару - вона витягне його з того світу. Це, безумовно, полегшує гру.
Зі зброї у нас лише меч та металева рукавиця, якою можна підкидати ворогів, та Еліка, яка по вашій команді готова нанести ворогу магічний удар. Проти кожного ворога є своя бойова тактика, вивчивши яку перемогти його не складе важкості.
Гра мені сподобалась, хоче в неї і досить сумний фінал. Але до моєї улюбленої Prince of Persia: Warrior Within вона не дотягує.
Прикріплення: 1622480.png (1018.2 Kb)
 
BigErnyДата: Неділя, 26.06.16, 22:30 | Повідомлення # 93
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Mortal Kombat II
(Смертельна Битва ІІ)

Платформа: GB
Рік: 1994
Жанр: Fighting
Розробник: Probe Entertainment Limited/Acclaim


Смертельна битва на Game Boy. Скажу чесно, я чекав найгіршого. Якщо в попередню частину взагалі неможливо грати, то в цю... можливо. І навіть можливо отримувати від цього задоволення. Так, удари в грі інколи не влучають, але самі комбінації виконуються легко. В грі всього 8 персонажів, 2 секретних та бос Шао Кан. Битись з ними доведеться на 3 аренах.
В цілому гра непогана і підходить для вбивання часу, хоча інколи персонажі відверто бісять. Це величезний крок вперед порівняно з минулою частиною.
Прикріплення: 4201710.png (5.0 Kb)
 
BigErnyДата: Субота, 09.07.16, 22:55 | Повідомлення # 94
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Dune
(Дюна)

Платформа: SCD
Рік: 1993
Жанр: RTS
Розробник: Cryo Interactive/Virgin Interactive


Дюна 1 на Sega CD. Гра розповідає про те, як сім’я Атреїдців прибула на планету Аракіс, і як їм довелося протистояти своїм ворогам Харконненам.
Дана версія отримала кращі візуальні ефекти пустелі та озвучування персонажів. Нажаль без мінусів теж не обійшлося. В грі дуже незручне керування. Час від часу поцілити потрібний об’єкт майже неможливо. До того ж одноманітні фрази приїдаються досить швидко. Індикатор Спайсу складається всього з 4-х (!) поділок, що ускладнює його видобування.
В цілому, не дивлячись на перераховані мінуси, гра мені сподобалась.
Прикріплення: 1466592.png (22.0 Kb)
 
BigErnyДата: Неділя, 31.07.16, 12:15 | Повідомлення # 95
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


2048
(2048)

Платформа: Android
Рік:
2016
Жанр: Logic
Розробник: Androbros


Головоломка. На полі 4х4 випадково з'являються числа 2 або 4, які при злитті дають число своєї суми. Ціль гри скласти число 2048.
Не дивлячись на те, що гра досить проста, вона сильно затягує. Дуже підходить для вбиття часу.
Прикріплення: 4413415.png (104.9 Kb)
 
BigErnyДата: Четвер, 11.08.16, 17:48 | Повідомлення # 96
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Mortal Kombat II
(Смертельна битва II)

Платформа: SMS
Рік: 1994
Жанр: Fighting
Розробник: Probe Entertainment Limited/Acclaim


Якщо розробники гри для GameBoy намагались зробити роботу над помилками, то розробники для Sega Master System вирішили, що зійде і так. В результаті ми отримали жахливий за своєю кривизною порт. Хіба що рівень складності не такий припадочний. Відміна від версії GameBoy в тому, що зникло добивання Babality, але в гру повернувся Кінтаро. І краще б не повертався... Спрайти його переплутані, нижнім ударом ноги він може збити вас у стрибку, а за час, що ви нанесете один удар, може нанести три. Одним словом ЖАХ! Мабуть, це найгірший порт Mortal Kombat II. Таке соромно комусь рекомендувати.
Прикріплення: 0694734.png (7.4 Kb)
 
BigErnyДата: Вівторок, 23.08.16, 20:14 | Повідомлення # 97
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Magic Ball 2
(Магічна куля 2)

Платформа: PC
Рік: 2004
Жанр: Arcade
Розробник: Dream Dale/Big Fish Games


Друга частина серії 3D арканоїдів Magic Ball. На відміну від першої частини, "цеглинки" стали різної форми, з’явились анімовані та рухливі блоки. Деякі поля мають форму півкола, що робить розрахунки напряму польоту кулі дуже складними. Крім цього, з’явились об’єкти на полі, з якими можна взаємодіяти (гармати, які стріляють, телепортатори, вогнища та фонтани). В цілому гра стала значно гарніша та веселіша. Мої рекомендації!
Прикріплення: 5689327.png (214.6 Kb)
 
BigErnyДата: Понеділок, 29.08.16, 22:30 | Повідомлення # 98
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


2048 Ultimate
(Остання 2048)

Платформа: Android
Рік: 2016
Жанр: Logic
Розробник: Androbros


Головоломка 2048. На цей раз можна вибрати поле від 3х3 (на якому набрати 2048 просто неможливо), до 8х8. правила ті ж самі. Дуже підходить для вбиття часу.
Прикріплення: 5367635.png (108.7 Kb)
 
BigErnyДата: Неділя, 30.10.16, 21:47 | Повідомлення # 99
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


Mortal Kombat II
(Смертельна битва II)

Платформа: GG
Рік: 1994
Жанр: Fighting
Розробник: Probe Entertainment Limited/Acclaim


В мене виникла дилема: який порт гри вважати найгіршим. Довго обмірковуючи плюси та мінуси, я вирішив. що цей. З плюсів, порівняно з Master System, варто відмітити кращу графіку та винесений на окрему кнопку блок. З мінусів відсутність у деяких бійців фонових добивань та маленький екран. І порізані бійці стали вирішальним фактором, тому я б назвав цю версію найгіршою.
Прикріплення: 9490460.png (9.4 Kb)
 
BigErnyДата: Неділя, 13.11.16, 01:31 | Повідомлення # 100
Імператор
Група: Імператор
Повідомлень: 2198
Нагороди: 0
Репутація: 16
Статус: Offline


S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
(S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля)

Платформа: PC
Рік: 2007
Жанр: Shooter
Розробник: GSC Game World/THQ


Виходу цієї гри багато хто чекав. Чекав дуже довго, бо її концепція постійно змінювалася, а дата релізу відкладалася. В результаті гравці отримали забаговану гру, в якій не було більшої частини того, що було обіцяне. Машини з гри зникли (хіба що лишились як декорації), в "безлюдній" зоні вороги можуть ходити арміями по 20-30 чоловік/мутантів, а потрапити в аномалію можна лише якщо втратити пильність. Побічні завдання в грі теж відновлюються, що дозволяє проходити "улюблене та веселе" завдання кожен раз, коли ви опинитесь в певному місці мапи. Втекти з "Зони" не вийде, бо вона оточена полями з надвисоким рівнем радіації, аномаліями чи загорожами з колючим дротом. Хоча... Знаючи певні місця можна випасти за текстури загорожі і гуляти по пустій мапі.
Наш герой сталкер на прізвисько Мічений. Про нього нам невідомо нічого, крім того, що його привезла "вантажівка смерті", він має на руці тату S.T.A.L.K.E.R. та єдине завдання: вбити Стрільця. Все інше він не пам’ятає через термінальну стадію амнезії. Тому нам доведеться працювати на місцевих бариг та розгадати загадку, чому ж нам так сильно треба вбити Стрільця. По ходу проходження ми будемо розгадувати загадки таємних лабораторій, "Випалювача мізків" та побуваємо в Прип’яті та ЧАЕС.
Гра має 2 справжні фінали (хороший та поганий (?)) та 5 фальшивих. Але це не врятує її від того, що вона всього-на-всього середнячок. Нажаль весь потенціал гри був загублений.
Прикріплення: 5273955.png (1.25 Mb)
 
Пошук: