Вівторок, 17.07.18, 08:52
Вітаю Вас Шпигун | RSS

Аналіз переваг винищувача

Аналіз переваг винищувача
Крейсер Альянсу "Виклик"
Альянс

Імперія

Платформа Повстанців "Загублена станція" ("Lost station");к
Крилатий крейсер Каламарі "Виклик" ("Defiance");
Штурмовий фрегат "Притулок" ("Haven");
Масивний крейсер "Старанний" ("Diligent");
Середній транспорт CC4;
Х-крило Зелений 1;
Х-крило Зелений 5;
Х-крило Зелений 6;
Х-крило Зелений 7;
Х-крило Зелений 8;
Х-крило Зелений 9;
Х-крило Зелений 10;
Х-крило Зелений 11;
Х-крило Зелений 12.

Зоряний руйнівник класу "Перемога" ІІ "Марут" ("Marut"):
- група СІД Бомбардувальників Дельта (12 шт.);
- група СІД Винищувачів Ета (12 шт.).

Соло тест

Альянс

Імперія

-

Голан один 718:
- група СІД Винищувачів Альфа (12 шт.).

Елементарний тест

Альянс

Імперія

-

Голан два 2112:
- група СІД Перехоплювачів Бета (12 шт.). 
Груповий тест
Альянс

Імперія

Х-крило Зелений 3;
Х-крило Зелений 4.
Голан три 311:
- група СІД Перехоплювачів Гамма (12 шт.).
 
Ви: Х-крило Зелений 2 (Y-крило , А-крило , В-крило , Z-95 мисливець за головами). 
Боєголовки: Ракети та вдосконалені ракети (8 (12, 12, 16, 6));
Захист: відбивач чи спалах.

Головне завдання: 
Ескадрилья Альфа: Знищена;
Ескадрилья Бета: Знищена;
Ескадрилья Гамма: Знищена;
Крила зоряного руйнівника класа "Перемога" "Марут": Відступили або знищені;
Зоряний руйнівник класа "Перемога" "Марут": Відступив;
ЗАПОБІГТИ: Знищений X-Крило Зелений;
ЗАПОБІГТИ: Знищений крейсер "Виклик".
 
Призове завдання:
Просканувати Голан один 718: (50 очок);
Просканувати Голан два 2112: (100 очок);
Просканувати Голан три 311: (150 очок);
Знищити зоряний руйнівник класа "Перемога" "Марут": (300 очок)
.
 
Проходження:
В цьому завданні складностей з проходженням бути не повинно. В першій зоні ви будете битися з наростаючою кількістю винищувачів Імперії. В другій Проти вас виступлять перехоплювачі, але ваш напарник допомагатиме вам. В третій відбудеться битва чотирьох винищувачів проти купи винищувачів ворога. Коли ви повернетеся додому, то вас чекатиме масштабна битва винищувачів. Бонусні завдання теж виконати досить просто (крім останнього). Для цього вам необхідно просканувати платформи, з яких стартуватимуть винищувачі ворога. Щодо отримання останнього бонуса (знищення зоряного руйнівника), то є одна хитрість. Його поява залежить від того, коли в сектор повернеться один з кораблів. Оскільки у вашого напарника є дурна звичка відступати з поля бою, то часто поки ви долетите додому, руйнівник вже почне відступати. Щоб запобігти цьому, беремо В-крило і іонними гарматами виводимо з ладу вашого напарника в першій зоні. Це зробить проходження трохи складнішим, оскільки з усіма винищувачами та перехоплювачами доведеться воювати лише вам. В останній зоні летіть зразу до зоряного руйнівника. Починайте атаку з 1,5 км, припиняйте на 1,0 км та відлітайте назад. Зоряний руйнівник веде досить щільний вогонь, тому намагайтеся тримати щити максимально зарядженими. Якщо ви виконаєте все правильно, цей трофей буде вашим!
 
 
© Big Erny
Форма входу
Меню сайту
База даних
Категорії розділу
Пошук по сайту
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


  • Сьогодні нас відвідали:
    BigErny
  • Наш баннер
    Друзі сайту
    Все о космических вселенных