Четвер, 23.11.17, 06:17
Вітаю Вас Шпигун | RSS

Озброєння

Приблизний розрахунок Одиниць Пошкодження (ОП) зброї, та радіус їх дії (км):
 
1 DU (ОП) = 1 RU (ОЗ) = 1 SBD (ОЗЩ)
 
Name

DU

Distance (km)

Speed (km/h)

Size

Laser cannon (Red)

6

1,5

?

-

Laser cannon (Green)

4

1,5

?

-

Ion Cannon

4*

1,0

?

-

Missile

30

2,5/6,0**

240

1

Advanced Missile

60

2,5/6,0**

280

1

Mag Pulse Torpedo

30***

2,5/6,0**

140

1

Ion Pulse Torpedo

60 (80****)

2,5/6,0**

140

1

Torpedo

100

2,5/6,0**

120

2

Advanced Torpedo

150

2,5/6,0**

140

2

Heavy Rocket

350

2,5/6,0**

80

3

Heavy Bomb

650

2,5/6,0**

10

4

* тільки при взаємодії зі щитами;
** при націлюванні на великі об'єкти;
*** на 30 секунд виводить з ладу системи озброєння;
**** проти систем корабля, якщо щит збитий;
При стрільбі по системам сила ракет в 10 разів слабкіша.
 
Лазерні та іонні гармати без підзарядки можуть зробити 32 постріли, після 16-го потужність зброї падає в 2 рази.
 
Променева зброя
 
Діє 30 сек без підзарядки.
 
Tractor Beam
 
Тягнучий промінь
Сповільнює інші кораблі і робить їх быльш легкими для атаки.
 
Jamming Beam
 
Глушачий промінь
Не дає іншим кораблям взяти Вас за ціль.
 
Decoy Beam
 
Маскуючий промінь 
Маскує Вас на радарах інших кораблів. 
 
Захисні заходи
 
Chaff
 
Відбивач
Випускає за винищувачем електричні заряди, які спалюють боєголовки ворожих ракет. Хоча втрата керування після попадання залишається, ракета не наносить пошкоджень.
 
Flare
 
Спалах
Випускає ракету-обманку, яка вражає ракету, що летить за винищувачем. Також може вразити об’єкт, який знаходиться прямо за винищувачем і нанести йому пошкодження 5 DU.
 
© Big Erny
Форма входу
Меню сайту
База даних
Категорії розділу
Пошук по сайту
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


  • Сьогодні нас відвідали:

  • Наш баннер
    Друзі сайту
    Все о космических вселенных