Швидкий бій
Швидкій бій являє собою редактор космічних сутичок з достатньо гнучкими налаштуваннями.
Вкладка "Розподіл льотних груп".
Тут можна розподілити групи та переглінути налаштування кораблів.
Режими:
Combat Engagement - Бойова дія (має більш гнучкі налаштування);
Melee - Битва.
Цілі:
Destroy All FG's - Знищити всі цілі (єдиниа ціль в режимі "битва");
Destroy All Primary FG's - Знищити всі головні цілі;
Capture All Primary FG's - Захопити всі головні цілі;
Inspect All Primary FG's - Просканувати всі головні цілі;
Inspect and Destroy All Primary FG's - Просканувати та знищити всі головні цілі;
Налаштування:
Craft selection - Вибір корабля (увімкнений/лише головний)(лише в режимі "битва");
# of Teams - Кількість команд (2-8);
Setting - Установка (глибокий космос, астероїдне поле, мінне поле);
Time limit - Обмеження часу (1-20 хв)(лише в режимі "битва");
Start Distance - Початкова дистанція (1-9 км);
Collisions - Зіткнення (так/ні).
Wingman Skill - Вміння пілота (Новачок, офіцер, ветеран, ас, вищий ас, супер ас);
Craft - Корабель (для гравця доступно лише 28 видів кораблів (IRD, A-W, B-W, Clk/F, FRS, GUN, MIS, Pnk/F, Plt/F, Pry/F, PES, R-41, Rzr/F, S/B, Sup/F, T/A, T/B, T/D, T/F, T/I, TOS, T-W, X-W, Y-W, Z-95, YT-1300, FALC та YT-2000);
# Crafts per wave - Кількість кораблів у хвилі (1-6);
Number of waves - Кількість хвиль (1-19)(необмежена кілкість в режимі "битва");
Warheads - Боєголовки (ракети, вдосконалені ракети, магнітно-імпуссні торпеди, іонно-імпульсні торпеди, торпеди, вдосконалені торпеди, важкі ракети, важкі бомби);
Beam Weapon - Променева зброя (тягнучий промінь, глушильний промінь, маскуючий промінь);
Countermeasures - Захисні заходи (відбивач, спалах);
Primary FG - Головний (так/ні);
Duty - Наказ:
- Superiority: Attack Fighters, than Primary FG's - Перевага: атакувати винищувачі, після чого головні цілі;
- Strike: Attack Primary FG's, than Fighters - Удар: атакувати головні цілі, після чого винищувачі;
- Escort: Protect Primary FG's - Супровід: захищати головні цілі;
- Disable: Disable Primary FG's - Виведення з ладу: вивести з ладу головні цілі;
- Capture: Disable and Capture Primary FG's - Захоплення: вивести з ладу та захопити головні цілі;
- Recon: Identify Primary FG's - Розвідка: ідинтифікувати головні цілі;
- No Duty: Craft is Stationary - Без наказів: корабель нерухомий.
© Big Erny