Космопорт Катраасіі
Вороги:
Польовий штурмовик (рушниця штурмовика);
Польовий штурмовик (cкорострільна рушниця);
Гран (Коричневий);
Гран (Чорний);
Гран (Чорний з рушницею);
Уікуей.
Зброя:
Рушниця штурмовиків;
Рушниця з прицілом;
Термальний детонатор;
Скорострільна рушниця імперії;
Секвенсорний заряд.
Завдання:
- Закрийте двері в ангарному відсіку Аброн Мара.
- Знайдіть лейтенанта Такари, Аброна Мара.
Проходження.
Умовно мапу можна розділити на три зони: верхня, де знаходяться доки і бар; нижня ліва, де на вас чекає засідка і нижня права, до якої веде коридор і де буде сцена театру.
Після вашої посадки Імперія поки не знає хто ви, тому буде дуже доречно позбавити їх усіх зброї за допомогою Сили. Виходьте з ангару і прямуйте ліворуч, а потім праворуч. Ви побачите великі двері з лівого боку, які поки закриті, і менші з правого боку. Зайдіть в них і ви опинитесь перед невеликою сценою де на вас нападуть грани. Коли переб'єте їх, зможете стрибнути через центральний килим за сценою, за ним таємна кімната. Повертайтеся до входу в свій ангар і тепер рухайтеся в інший бік. В кантіну заходити ще рано, а у невеликій крамниці перед нею, на легкому рівні ви знайдете оптику для рушниці штурмовиків. Проходьте через великі двері і спускайтеся вниз. Тут ви не побачите нічого цікавого, тому рухайтеся ліворуч і проходьте через праві двері, які розділяють нижню зону. За нею вас чекає засідка, в якій грани будуть обстрілювати вас і закидати термодетонаторами. Подолайте їх і за допомогою Сили, стрибайте в місця, де вони стояли, там є цінні речі. Біля перегородки, яка розділяє нижній сектор, буде коридор, де стоїть золотий протокольний дроїд. Якщо підійти до нього, він почне рухатися. Слідуйте за ним і він проведе вас через зачинені двері в досить цікаву зону… де дроїди займаються балетом. Біля протилежної стіни ви знайдете відновлення. Якщо двері за дроїдом зачинилися, то вихід з цієї області буде через другий поверх, де в кімнаті ви знайдете набої та бакту. Також в цю кімнату можна дістатися з вулиці, якщо ви маєте стрибок Сили 3 чи 4 рівня, але на "Балет дроїдів" ви з неї не потрапите.
Що ж, час братися за завдання. В коридорі, що проходить біля перегородки, яка розділяє нижню частину, є троє дверей, які ведуть до крамниці, де на вас чекатиме чергова засідка з гранами, які стрибатимуть з верхнього поверху, і синій гайковий ключ. Заберіть його і прямуйте в ангар, де стоїть винищувач Аброна Мара. Тут на вас нападуть його найманці, а коли ви на другому поверсі гайковим ключем закриєте дах ангара, це призведе до того, що тепер вами зацікавляться штурмовики, які прибіжать в ангар. Розібравшись з ними, рухайтеся в кантіну. В другій кімнаті ви, нарешті, зустрінете Аброна Мара, який, побачивши вас, накиває п'ятами, натравивши на вас найманців. Виходьте з кантіни і прямуйте в напрямку ангара Аброна Мара. Ви побачите, що великі двері, які раніше були зачинені, тепер відкриті. Але не біжіть через них. Підійдіть збоку і гляньте угору, і ви побачите. Що декілька гранів стоїть по обох сторонах і готують для вас пастку. Якщо їх вбити, то пастка буде не настільки смертельна. Але як тільки ви зайдете за двері, вони за вами зачиняться решта найманців почне вас атакувати. До того ж, прохід будьте замінований, тому коли побачите міну, киньте в неї термальний детонатор. А кінці провулку буде невеликий підйом. З якого за допомогою Сили можливо стрибнути на другий поверх. Пройшовши по карнизу, ви опинитесь в кімнаті де лежить оптичний приціл на рушницю штурмовиків. Також забирайте і інші набої та виходьте через двері з кімнати, але знайте, що назад ви сюди не повернетесь. Проходьте через двері, які розділяють верхній і нижній сектор і ви побачите двоє дверей праворуч. Перші вам не відчинять, а лише накричать інопланетною, а за другою вас чекатимуть штурмовики. Якщо ви зайшли б сюди раніше, це б спровокувало штурмовиків на рівні раніше. В кімнаті, де були штурмовики є цінні речі, а над шафою праворуч ви побачите вентиляцію, яку можна прорізати світловим мечем. Через вентиляцію ви зможете потрапити до сусідньої кімнати. Виходьте з кімнати і рухайтеся вниз і ліворуч. Там ви побачите маленькі двері, за якими стоятиме Аброн Мар з охороною. Через рушницю з прицілом перестріляйте його охорону, але самого Аброна Мара не чіпайте, він потрібен вам живий. Заходьте в гараж, де стоїть Т-4 і з лівого бою кабіна керування. Обійдіть її і з'єднайте труби з дротами. Тепер зайдіть в кабіну і опустіть обидва рубильника.
В кінці цього рівня ви не отримаєте нових вмінь.
© Big Erny