Друга частина гри зробила велику роботу над помилками з першої частини. Але це не зупинило розробників, щоб зробити таку ж купу нових. Гра набула ще більшої аркадності. Жаль, жаль…
Сторони конфлікту не змінилися. Це знову КНС/Республіка та Повстанці/Імперія. Класів бійців стало більше і тепер їх зміна можлива під час гри. Але щоб пограти деякими класами треба набрати певну кількість очок. До того ж тепер є можливість пограти за героїв. От де нас чекає перша ложка дьогтю! Якщо в першій частині гри герої були безсмертні (ну майже безсмертні), то тепер вони стали смертні. Настільки, що вмирають самі! Так-так, якщо Ваш герой не буде вбивати ворогів він помре. Логічна альтернатива героям першої частини…
В грі з’явилися космічні бої. Нажаль той, хто їх створював не мав жодного уявлення про симулятори. Кораблі поділяються на: головний зореліт на якому розташована Ваша база, корабель підтримки, який буде захищати головний зореліт, 2 винищувачі, бомбардувальник та десантний корабель. Всі вони майже ідентичні. Окремо хочу виділити військо Імперії. Над ним відверто познущались. Боковий шлюз у ЗРІ, ракети на ЗІД Винищувачах та перехоплювачах, та фрегат, який по силі дорівнює середньому транспорту не потребують жодних коментарів. До того ж тепер в грі відсутній вид з кабіни. Також розробники познущалися з КНС. У них всіх великих дроїдів перетворили на техніку. Теж дуже мудре рішення!
З нових видів військ стали: Інженер, який озброєний дробовиком і різаком, Пілот, який присутній лише в космічних боях і озброєний пістолетом (на щастя гранатомети в них позабирали) і Десант, який теж зустрічається лише в космічних боях і призначений для диверсій на кораблі ворога.
Цікавим нововведенням стала система вдосконалень. Залежно від класу Ви можете отримати різні медалі. Так, наприклад снайпер, який за одне життя зробив певну кількість пострілів в голову отримує вдосконалену снайперську рушницю. Вимоги до медалей, а також своє звання можна переглянути в вкладці кар’єра. Звання, до речі, дозволяє водити за собою певну кількість солдат, що хоч трохи полегшує життя.
Кампанія.
Кампанія розповість вам про важкі будні 501 легіону. Умовно її можна поділити на дві частини: за Республіку і за Імперію. Тепер ваше завдання не просто захопити всі пункти чи знищити ворогів (до речі останніх необмежена кількість), а й знищити героя, захопити артефакт чи протриматись певний час. Нажаль феноменальна тупість ботів псує всю гру і вона перетворюється на кампанію одного героя. Відеоролики складаютьсязнарізокзфільмута розповіді напівп'яного клона/штурмовика. В кампанії 18 завдань.
Завоювання галактики.
Ну тут вже розробники постаралися на славу. Завоювання галактики отримало навіть деякі стратегічні моменти. Тепер до обраної для завоювання планети потрібно долетіти обираючи свій маршрут. За перемогу ви отримаєте кредити, які можна витратити на купівлю нових військ та бонусів.
Швидкий бій.
На відміну від першої частини тепер битва має декілька режимів гри, які ви самі можете обрати. Є мапи двох типів: наземні та космічні. Наземні режими гри поділяються на:
Завоювання: стандартна гра. Ви повинні знищити всіх ворогів або захопити усі точки висадки та утримати їх 20 секунд.
XL: бій, в якому бере участь близько 150 солдатів з кожного боку. Він чітко дасть вам зрозуміти, що один в полі не воїн. Ціль такого бою набрати певну кількість очок.
Захоплення 1-го прапора: в цьому режимі ваша ціль захопити прапор і віднести його на ворожу "базу". Крім цього не дати ворогу зробити те ж саме. Для перемоги потрібно зробити це певну кількість разів.
Захоплення 2-ох прапорів: ваша ціль викрасти прапор ворога з його "бази" і принести його на свою "базу". Крім того слід охороняти свій прапор, щоб його не викрав ворог. Для перемоги потрібно викрасти і принести на свою "базу" певну кількість прапорів.
Полювання: в даному режимі ви можете грати за корінних жителів планети або завойовників. Кількість класів у цьому режимі обмежена, але присутні унікальні воїни. Стандартна перемога наступає у того, хто набрав більше очок за певний час, або набрав максимум очок.
Штурм: присутній лише на одній наземній мапі. На ній присутні усі герої, які воюють проти усіх негідників. Перемагає команда, яка набере певну кількість очок.
Космічні режими гри:
Захоплення 1-го прапора: ваша ціль захопити прапор і віднести його на ворожу "базу", що знаходиться на ворожому кораблі в вигляді напівпрозорої сфери. Крім цього не дати ворогу зробити те ж саме. Для перемоги потрібно зробити це певну кількість разів.
Штурм: ваша ціль збити якомога більше ворожих кораблів і якнайбільше пошкодити головний корабель. Системи головного корабля можна руйнувати як зовні, так і з середини. Перемагає той, хто перший набере певну кількість очок.
Гра по сітці.
В грі по сітці ви можете обрати кількість карт, на яких відбудеться бій, кількість гравців та кількість комп’ютерних гравців. Вся проблема в тому, що грати можна лише через сервер Лукаса, який перевіряє оригінальність ключа до гри. Жоден ключ з яким вам продадуть гру на території СНД для цього не підходить. Хоча навіть без ключа можна зіграти на сервері лише як хост і надіятись на вдачу, що до вас хтось приєднається…
© Big Erny