Приблизний розрахунок Одиниць Пошкодження (ОП) зброї, та радіус їх дії (км):
1 DU (ОП) = 1 RU (ОЗ) = 1 SBD (ОЗЩ)
Name
|
DU |
Distance (km) |
Speed (km/h) |
Size |
Laser cannon (Red) |
6 |
1,5 |
? |
- |
Laser cannon (Green) |
4 |
1,5 |
? |
- |
Ion Cannon |
4* |
1,0 |
? |
- |
Missile |
30 |
2,5/6,0** |
240 |
1 |
Advanced Missile |
60 |
2,5/6,0** |
280 |
1 |
Mag Pulse Torpedo |
30*** |
2,5/6,0** |
140 |
1 |
Torpedo |
100 |
2,5/6,0** |
120 |
2 |
Advanced Torpedo |
150 |
2,5/6,0** |
140 |
2 |
Heavy Rocket |
350 |
2,5/6,0** |
80 |
3 |
Heavy Bomb |
650 |
2,5/6,0** |
10 |
4 |
* тільки при взаємодії зі щитами;
** при націлюванні на великі об'єкти;
*** на 30 секунд виводить з ладу системи озброєння.
Лазерні та іонні гармати без підзарядки можуть зробити 32 постріли, після 16-го потужність зброї падає в 2 рази.
Променева зброя
Діє 30 сек без підзарядки
Tractor Beam
Промінь, що притягує
Сповільнює інші кораблі і робить їх быльш легкими для атаки.
Сповільнює інші кораблі і робить їх быльш легкими для атаки.
Jamming Beam
Промінь, що заглушає
Не дає іншим кораблям взяти Вас за ціль.
Не дає іншим кораблям взяти Вас за ціль.
Decoy Beam
Промінь, що маскує
Маскує Вас на радарах інших кораблів.
Маскує Вас на радарах інших кораблів.
Захисні заходи
Chaff
Відбивач
Випускає за винищувачем електричні заряди, які спалюють боєголовки ворожих ракет. Хоча втрата керування після попадання залишається, ракета не наносить пошкоджень.
Flare
Спалах
Випускає ракету-обманку, яка вражає ракету, що летить за винищувачем. Також може вразити об’єкт, який знаходиться прямо за винищувачем і нанести йому пошкодження 5 DU.
© Big Erny